Det var planen at Raya skulle have killinger i uge 21, hun fødte to killinger den ene var dødsfødt og den anden levede kun få dage. Nu må Raya vente med killinger til at vores dejlige “lille” Nord er klar og ved hvad han skal stille op med en hunkat.
